Cenimy sobie dyskrecję oraz interes Klientów, dlatego preferujemy kontakt bezpośredni. Rozmowa telefoniczna powinna służyć do uzgodnieniu szczegółów dotyczących spotkania. Preferujemy spotkanie w miejscach ustronnych. Jesteśmy elastyczni, dojazd do klienta nie jest dla nas problemem, dlatego też ostateczna decyzja, co do formy kontaktu zawsze należy do Państwa.
Tak, osoba która wykonuje czynności, które są zastrzeżone w ustawie dla detektywów musi posiadać licencję detektywa. Licencja wydawana jest przez Komendanta Wojewódzkiego Policji po spełnieniu wszystkich wymogów formalnych, które określone są w ustawie o usługach detektywistycznych.
Nieraz jest bardzo trudno udzielić wiarygodnej odpowiedzi na to pytanie. Każda sprawa jest inna, więc cena może być różna. Trzeba naprawdę dobrze zbadać daną sprawę i poznać szczegóły problemy swojego klienta. Dlatego odpowiedzialnie biuro detektywistyczne, które podchodzi do sprawy poważnie powinno najpierw dobrze poznać zakres usługi jak również okoliczności, które mogą mieć istotny wpływ na jego realizację, a dopiero następnie może oszacować budżet. Taka wstępna analiza powinna przewidywać prawdopodobieństwo sukcesu danej sprawy przy danym nakładzie finansowym, osobowym i technicznym. Często podejmuje się realizacje zlecenia w zakresie, który jest dostosowany do budżetu Klienta, co wiąże się z mniejsza szansą powodzenia lub też zwężeniem działań podjętych przez biuro detektywistyczne. Nasze biuro stara się wycenić odpowiednio daną sprawę, aby zakończyła się pozytywnie.
Jednym z wielu obowiązków jakie ciąża na prywatnym detektywie wynikających z ustawy jest sporządzenie i przekazanie Zleceniodawcy pisemnego sprawozdania końcowego z przeprowadzonych w danej sprawie czynności. Jest to obowiązek ustawowym prywatnego detektywa, które jest wliczone w cenę całości usługi. Jednak zdążają się niestety takie biura, które wymagają dodatkowej opłaty- co jest nieprofesjonalne. W naszym biurze wszelkie koszty związane ze sporządzeniem dokumentacji są uwzględnione w koszcie samej usługi.
Przede Wszystkim na poprawność danych formalnych. Jak również muszą być zawarte informacje o stronach umowy detektywistycznej, jej przedmiocie, dacie jej zawarcia i zakończenia, muszą być bezwzględnie poprawne, jeżeli dokumentacja ta ma być skutecznie wykorzystana w sądzie lub w jakichkolwiek innych czynnościach urzędowych. Aczkolwiek to ustalenia faktyczne są głównym i najistotniejszym elementem, który ma najwyższa wartość dla Klienta. Dlatego też przed przyjęciem sprawozdania Klient powinien sprawdzić dokumentację, między innymi czy nie zawiera oczywistych omyłek, czy też nieścisłości, które mogłyby podważyć wiarygodność tego dokumentu. Następnie w dalszej części należy upewnić się, że raport jest napisany prostym i zrozumiałym językiem, pozbawionym nie tylko błędów ortograficznych i interpunkcyjnych, ale także niezrozumiałych słów. Należy również sprawdzić, czy załączniki do sprawozdania detektywa zostały poprawnie opisane. Na końcowy raport warto zwrócić szczególną uwagę tak aby budował wiarygodność w oczach odbiorcy, bo przeważnie to właśnie te dokumenty są przekładane w Sądach.
Działania detektywistyczne obejmują całą Polskę jak również jesteśmy w stanie prowadzić je poza granicami naszego kraju oraz Unii Europejskiej, na wszystkich Kontynentach naszego globu. Nasza Siedziba mieści się we Wrocławiu. Działamy szczególnie w miastach Wrocław i okolice, Wałbrzych, Świdnica, Leszno, Opole, Nysa, Lubin, Brzeg ,Strzelin, Ząbkowice Śląskie, Paczków, Otmuchów, Kłodzko, Kudowa Zdrój , Kamieniec Ząbkowicki, Polanica Zdrój, Wałbrzych , Dzierżoniów, Sobótka, Kąty Wrocławskie, Świdnica, Strzegom, Trzebnica, Oleśnica , Oława, Jelcz Laskowice, Polkowice, Głogów, Jelenia Góra, Poznań, Łódź, Katowice, Bytom, Zabrze, Tarnowskie Góry.
Tak, forma pisemna jest koniecznością ustawową. Bez niej detektyw nie może rozpocząć realizacji zlecenia. Ustawodawca zadbał o to, aby taka forma dawała gwarancje i chroniła prawnie wszystkie strony.