Wyjaśniamy jak przebiegają etapy współpracy

WSPÓŁPRACA

Wyjaśniamy krok po kroku

  • KROK 1: Kontakt telefoniczny

    Detektyw zapoznaje się ze sprawą. Wstępnie ocenia możliwości realizacji zlecenia, a następnie wspólnie z Klientem ustala termin i miejsce spotkania. Jeżeli jest możliwość na tym etapie wstępnie wyceni sprawę.

  • KROK 2: Spotkanie

    Podczas spotkania detektyw dogłębnie poznaje sprawę i związane z nimi ewentualnie problemy, następnie przedstawia warunki współpracy z naszym biurem detektywistycznym.

  • KROK 3: Wyceniamy zlecenie

    Wszystko zależy od charakteru sprawy, w trakcie spotkacie lub po spotkaniu przedstawiamy wycenę usługi detektywistycznej oraz ramowy plan działania.

  • KROK 4: Podpisanie umowy

    Jeśli będzie akceptacja naszej propozycji zawieramy umowę, a działania rozpoczynamy niemal natychmiast.

  • KROK 5: Realizacja zlecenia

    W trakcie realizacji zlecenia, pozostajemy przez cały czas w stałym kontakcie z Klientem, informujemy o każdej istotnej informacji dla sprawy.

  • KROK 6: Zakończenie zlecenia

    Po zakończeniu czynności Klient otrzymuje sprawozdanie, tzw raport z czynności detektywistycznej oraz zebrane materiały (tj. zdjęcia, filmy, nagrania audio, dokumenty, dowody rzeczowe). Detektyw prowadzący sprawę może zawsze służyć doradztwem w zakresie prawa cywilnego, oraz prawa karnego jak również może stawić się w sądzie jako świadek.